We zijn weer thuis - Reisverslag uit Goes, Nederland van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Goes, Nederland van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Rianne en Tonny

19 September 2011 | Nederland, Goes

Bonjour mes amies,

Hier dan ons laatste stukje van onze reis:

Vrijdag zijn we met de trein naar Nice gegaan. Hier hebben we een bustour gedaan met de hop-on-hop-of bus en hebben we het oude stadscentrum bekeken te voet. Ook hebben we hier van onze laatste sea-food lunch genoten... oesters en een salade met verse vis. Vanuit het oude stadscentrum zijn we weer met de bus terug naar het station gegaan en met de trein naar Biot (ons station). Daar voor het laatst in de middelandse zee gezwommen en op onze bedjes in de zon genoten. 's Avonds weer lekker gegeten in het restaurant van de camping.

Zaterdag zijn we vertrokken richting Macon, we reden tegen onze gewoonte in op de tolweg. Het was een file al file en zelfs in Lyon hebben we stapvoets gereden. We kwamen dan ook pas om 5 uur bij de camping van Lana in Dompierre des Ormes aan. Het was hier koud, brrrr. Maar nadat we de tent hebben opgezet zijn we toch nog even in het zwembad gedoken, ook brrrr. 's Avonds gezellig met z'n drieën gegeten.
's Nachts begon het te regenen en waaien dat zijn we niet meer gewend en het viel tegen omdat we nu zitten met een natte tent.

Zondag zijn we weer verder gereden richting Goes en het was heel rustig op de weg. We konden lekker doorrijden en waren aan het eind van de middag in Goes. De auto uitgepakt en onze herinneringen aan deze reis bekeken. Voor ons was het weer een heerlijke vakantie en we hopen dat jullie een beetje meegenoten hebben.

Dit was het dan weer voor dit jaar, wanneer we weer op reis gaan hopen we jullie weer mee te laten genieten.

Au revoir,
Tonny en Rianne

• 19 September 2011 - 10:33

Ineke Bresser:

Hoi dames,
    Ik heb genoten van jullie vakantieverslagen en de prachtige foto's. Het zal wel wennen zijn qua temperatuur, maar ach ipv zijn je vrienden erweer.
    Groetjes Ineke

• 19 September 2011 - 17:12

Hanneke:

Mooie vakantie gehad en genoten van jullie reisverhalen.

Nu gaat de week weer beginnen met werken. Das weer heel anders.

Succes dames

• 19 September 2011 - 19:36

Ingrid:

Wat is Nice een prachtige stad. Maar nu..........opruimen en met bruine smoeltjes naar het werk