We zijn weer thuis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis.

Door: Rianne en Tonny

30 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Wij zijn weer thuis. De vlucht was wat vervelend omdat we de hele nacht onderweg geweest zijn maar is goed verlopen.
Zaterdagavond hebben we nog lekker met een klein ploegje gegeten aan de boulevard, we zijn daarna niet meer naar het muziekfestival geweest... De laatste dag 's ochtends nog een strandwandeling gemaakt en om 12 uur vertrokken terug naar Casablanca. Onderweg zijn we nog in Al-Jadida gestopt om een cisterne te bekijken en hebben we daar nog even aan de boulevard gezeten. Hier hebben we ook ons laatste groepsmaaltijd gehad, heel gezellig bij een wegrestaurant. Om 22.00 uur waren we op het vliegveld in Casablanca.
Maandagmorgen om 10.10 uur waren we weer op schiphol.

We hebben weer een hardstikke mooie reis gehad, veel mooie dingen gezien en weer heerlijk gegeten. Iedereen bedankt weer voor de reacties, we kijken er altijd weer naar uit.

Groetjes en tot de volgende reis, Tonny en Rianne

• 30 Juni 2009 - 16:09

Cathy:

wat een mooie foto van de cisterne
    Tonny, ik bel je snel
    groetjes

• 30 Juni 2009 - 16:39

Peter:

inderdaad een afsluiting met erg mooie foto's. Ik kijk uit naar de volgende reis van jullie!!!

• 30 Juni 2009 - 20:33

Marianne:

Blij dat jullie weer heelhuids thuis gekomen zijn, behalve de eetcamera.
    Probeer het vakantiegevoel met het mooie warme weer nog even vol te houden.
    Ik mag over 16 weken vakantie vieren !!
    See you soon

Mar

• 30 Juni 2009 - 20:56

Ineke:

Wat een fantastische reis hebben jullie toch weer gehad. Ik verheug me op de foto's en natuurlijk op onze reis naar Marokko in september.Wacht op je verslag Tonny met allerlei leuke eetadresjes.
    Gelukkig werkt het weer hier mee en krijgen jullie wat dat betreft geen ontwenningsverschijnselen

• 01 Juli 2009 - 07:40

Ingrid:

Hey Goese Marokkaantje,ik weet dat je gisteravond je terugkomst op gepaste en griekse wijze hebt gevierd! En zo hoort het. Tot vrijdag,X

• 01 Juli 2009 - 16:24

Janny:

Welkom thuis!! Altijd fijn om te horen dat je er weer heelhuids bent. En dan...uitkijken naar de volgende reis!