Kater na festival - Reisverslag uit Rabat, Marokko van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu Kater na festival - Reisverslag uit Rabat, Marokko van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu

Kater na festival

Door: Rianne en Tonny

27 Juni 2009 | Marokko, Rabat

Hallo allemaal,

We zitten nu in de kustplaats Essaouira, waar een muziekfestival is. We hadden ons hier veel van voorgesteld met overal in de stad traditionele muziek, maar helaas blijkt dit niet zo te zijn. Er staan grote podia in de stad met dj's en moderne muziek. En toen we gisterenavond bij een van de podia stonden werd tot overmaat van ramp ook nog de kleine camera van Tonny uit haar handen gerukt.... de sfeer was sowieso al niet heel erg gemoedelijk en daarna hadden wij onze buik vol van het hele festival. Gisterenavond hebben we geprobeerd om aangifte te doen maar er wordt hier een van kastje naar de muur tactiek gebruikt en nadat we vanmorgen weer een poging hebben gedaan om aangifte te doen en van politieburo naar politieburo werden gestuurd, hebben we de moed opgegeven en zijn we de stad ingegaan. We hebben in de medina rondgekeken en een troostaankoop gedaan.
Gisteren zijn we al naar de vissershaven met vismarkt, de stadsmuren en de scheepswerf geweest. Op de beroving na is het hier wel een leuke stad en hebben we het hier wel naar onze zin. We eten lekker vis met een wijntje erbij aan het strand, het is zonnig, we hebben een zwembad dus het is hier goed toeven. We zijn blij met het zwembad want in zee zwemmen is hier geen optie, het is berekoud en veel stroming.
Morgen vertrekken we rond het middaguur naar Casablanca, we maken nog twee stops onderweg en gaan dan naar het vliegveld. Maandagochtend landen we weer op schiphol.

Speciaal voor Ellen een paar kattenfoto's.

• 27 Juni 2009 - 18:21

Petrie:

Hey,

Dat is nou echt heel erg jammer op het einde van deze mooie reis!!! Tonny, ik hoop niet voor je dat je er heel veel foto's op had staan van hetgeen jullie al gezien hebben...
    Shit zeg dat het festival iets anders is dan wat jullie je voorgesteld hebben en dus ook aan foute informatie hebben gekregen...
    Maak er nog een mooie laatste dag van en een hele goede reis naar huis!!
    xxx

• 27 Juni 2009 - 18:24

Hallo allemaal,
    op de gestolen camera stonden zwembad en eetfoto's, dus dit jaar geen eetfoto's van ons..

• 27 Juni 2009 - 18:56

Marianne:

Hoi. Lullig om zo een vakantie te eindigen. Julie waren zo enthousiast over de bevolking.
    Geniet van je laatste dag
    en tot gauw.
    Mar

• 27 Juni 2009 - 19:01

Peter:

Het is net als in Nederland.....het is niet de meerderheid maar je treft net die ene ...marokkaan!!
    ammer van de foto's van het eten maar dat is overkomenlijk. Gelukkig niet je goeie toestel Tonny!!!

• 27 Juni 2009 - 21:04

Ineke:

Jammer dat het festival tegenvalt.Ik had ook gedacht dat het traditionele muziek zou zijn. Wat een pech dat op één van de laatste dagen je toestel wordt gepikt. Gelukkig dat het niet je andere toestel is, maar het is wel een kater( om in poezentermen te spreken) op jullie mooie reis.
    Geniet nog van de laatste dagen en tot maandag.

• 27 Juni 2009 - 22:13

Elvira:

Heel jammer, dat vervelende incidentje, maar dat neemt niet weg dat jullie toch een hele mooie reis hebben gehad, toch?

• 28 Juni 2009 - 09:46

Ellen:

Wat vervelend nou
    Ik had om poezen gevraagd (mijn dank voor de leuke foto s), maar jullie zitten met die kater.
    Hopelijk mag het de laatste pret niet drukken.Goeie terugreis

• 29 Juni 2009 - 06:15

Trudy:

Triest dat er dan op het laatste moment zoiets moet gebeuren. Ik hoop toch dat jullie nog van je laatste dagen gaan genieten.
    Groetjes Trudy