In de bergen - Reisverslag uit Rabat, Marokko van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu In de bergen - Reisverslag uit Rabat, Marokko van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu

In de bergen

Door: Rianne en Tonny

17 Juni 2009 | Marokko, Rabat

Hallo allemaal,
We hebben een koffiestop in een dorpje in het atlasgebergte, we zaten op een terras aan een verse jus en zagen wonder boven wonder een internetcafe. We waren benieuwd naar de berichten en hebben die net even gelezen. De computers die hier staan zijn uit het jaar nul maar de internet verbinding is niet slecht. De verdere entourage is vrij aggenebbis maar ja wat geeft het.. Over de reis vertellen we in Marrakesh weer verder, we gaan nu voor enkele dagen de woestijn in. Vanmiddag gaan we per dromedaris de woestijn in waar we in een berbertent overnachten.

groetjes, Tonny en Rianne.

• 17 Juni 2009 - 09:45

Trudy:

Hoi meiden
    Wat een avontuur weer op een dromedaris de woestijn in. Wees wel lief voor ze en verzorg ze goed.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie volgende belevenissen.
    Groetjes Trudy

• 17 Juni 2009 - 11:10

Ineke:

Geniet van de rit op de dromedaris. Hoop dat jullie niet zeeziek worden.
    Lekker vanavond in de tent temidden van een prachtige sterrenhemel (hoop ik tenminste).
    Geniet van al het moois.
    Groetjes Ineke

• 17 Juni 2009 - 12:25

Diny:

Spannend allemaal. Op deze manier beleven we wel het een en ander mee. Succes op de dromedaris en welterusten voor straks in de Berbertent.
    Hartelijke groeten, Diny

• 17 Juni 2009 - 12:59

Peter:

wat een belevenissen toch weer bij jullie. Ben benieuwd naar het vervolg!! Jullie hadden gelijk over Collioure, werkelijk prachtig daar!!! groetjes weer

Peter

• 17 Juni 2009 - 13:58

De Nummer 9-tjes:

net even de foto's bekeken.... Marina en ik vonden de kamelenkop maar vies hoor!!Verder ziet het er supermooi uit daar aan de andere kant van de mediterranee. nog veel plezier! Loes en Marina namens Nummer 9

• 17 Juni 2009 - 14:08

Marianne:

Zorg goed voor je achterwerk tijdens de kamelentocht. Slaap lekker in de tent en geniet van alles wat de woestijn te bieden heeft. Soms meer dan je denkt.
    Ben benieuwd naar je foto's
    Wat gaat de tijd trouwens snel. Over 11 dagen alweer thuis.Nog even doorbijten en dan mag ik ook vakantie vieren.
    tot mails

• 17 Juni 2009 - 14:47

Marieke Peters:

Wat een mooie foto's en leuke verhalen. Veel plezier en geniet ervan!

Groeten,
    Marieke

• 17 Juni 2009 - 14:55

Ma:

ik ben beniewd hoe dat afloopt op die dromedaris hier zijn de merels uitgevlogen otje had er bijna een te pakken nu heeft ze weer rust verder alles goed nog mooie dagen en tot een volgend bericht liefs ma

• 17 Juni 2009 - 17:54

Elvira:

Dát lijkt me nou helemaal geweldig om in de woestijn te overnachten...kijk met veel belangstelling uit naar jullie verslag hierover...!!!
    afz..jaloers kipje (haha... nee hoor)

• 17 Juni 2009 - 21:02

Frans En Tonny:

Wij zijn weer thuis,
    hebben fijne vakantie gehad.Jullie hebben het goed naar je zin,we hopen dat dit zo blijft
    groeten.

• 18 Juni 2009 - 21:30

Leny:

Ja en dan in die berbertent een sprookje uit 1000 en 1 nacht voorlezen aan elkaar !Ik wacht met spanning op het verhaal van jullie avontuur in de woestijn.
    Groetjes van Leny

• 19 Juni 2009 - 12:58

Karin:

Wat een verhalen toch weer. Dat is genieten met het lekkere eten en gezonde sapjes. Ben benieuwd naar de dromedaristocht.
    Groetjes Karin

• 20 Juni 2009 - 04:55

Ingrid:

het is 7 uur `s morgens en ik zit op de hotelkamer in bourges eindelijk wat van jullie avoturen te lezen.
    voor ons zit het er op, maar terug naar
    bobby maakt veel goed.
    ik ben benieuwd naar de dromedaristocht (dat jij dat doet marianne) heel veel plezier!!!!!!!

• 20 Juni 2009 - 06:31

Petrie:

Ha F en L,

Ik hobbel een beetje achter de rest aan maar het komt uit een goed hart hoor...Inmiddels hebben jullie de woestijnerij achter de rug op de dromedaris en hoop ik dat jullie billen het overleefd hebben.
    Ik schrok net wel toen ik zag dat jullie nu alweer over de helft zijn zeg...dus geniet er nog even heel goed van want het duurt weer een paar maandjes voor jullie naar Side vertrekken.
    xxx

• 21 Juni 2009 - 19:06

De Kaatjes:

Sorrry voor de late reactie..
    maar net al jullie reisverslagen gelezen; jullie genieten er weer van, Super joh!
    Kan er nog een adres aan jullie maillijst toegevoegd worden?
    marleenkaat@zeelandnet.nl
    Alvast bedankt en een heel fijne vakantie verder!!