Nog twee weken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van tonnyenrianne - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Rianne en Tonny

23 Mei 2009 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

We vertrekken 7 juni voor 23 dagen naar Marokko en hebben daar heel veel zin is. We gaan reizen met Baobab en op www.baobab.nl kun je de details van onze reis bekijken. We gaan de festivalreis Marokko compleet doen. Door middel van foto's en berichtjes zullen jullie ook dit jaar weer op de hoogte houden van onze avonturen. Natuurlijk vinden we het ook leuk om berichtjes van jullie te krijgen!

Groetjes Tonny en Rianne

• 24 Mei 2009 - 06:14

Jacques:

Zijn in 2007 geweest. Prachtig land, vriendelijk mensen (vooral mannen die je ziet) maar willen alles aan je verkopen.
    Mooie markten en paleizen.
    Jullie zullen het prachtig vinden.
    Veel plezier

• 24 Mei 2009 - 06:56

Ingrid:

Hoi,als jullie genieten van Marokko, zitten wij op voor jullie bekende plekjes in France. We kunnen van elkaar meesmullen. Mooie markten en paleizen klinkt wel als iets voor jullie!:)

• 24 Mei 2009 - 08:13

Hanneke:

Ha dames, wat een fantastische reis gaan jullie maken. Deze ga ik zeer zeker ook eens doen. Tonny als je de foto's bij ons komt showen hoop ik dat mijn manneke er ook zin in krijgt. Grt Hanneke

• 24 Mei 2009 - 12:05

Pieter & Anny:

WIJ WENSEN JULLIE ALVAST HEEL VEEL PLEZIER IN MAROKKO.

• 24 Mei 2009 - 12:51

Eddy:

alweer op vakantie???

• 24 Mei 2009 - 13:04

Peter:

lijkt me mooie reis!! Zet je gewoon je "waag het niet bij ons te bedelen" gezicht op dan komt het wel goed!!

• 24 Mei 2009 - 15:23

Ineke:

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en foto's. Geniet ervan.
    Hoop dat jullie een leuke groep hebben.
    Groetjes en pak ze.

• 24 Mei 2009 - 17:37

Sjef & Bep:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe, het resultaat en de berichten zien we gaarne tegemoet.

Heel veel plezier en geniet ervan.

• 24 Mei 2009 - 17:44

Janet En Wil:

Vanuit een zonnig Valencia, ook een hele mooie en gezellige stad, een super vakantie toegewenst. Kzal jullie verhalen weer met veel plezier lezen.

• 25 Mei 2009 - 06:15

Folke:

Je kan niet vroeg genoeg met de voorpret beginnen.
    Een hele fijne vakantie dames.

• 25 Mei 2009 - 20:38

Ad En Silvia:

Net samen terug van Madeira,dus waren redelijk in de beurt van Marokko.

Heel veel reisplezier toegewenst en we gaan jullie natuurlijk volgen.

Safar Saied

• 27 Mei 2009 - 20:26

Marleen:

Super, Marokko; LEKKER GENIETEN WEER!
    Ben benieuwd naar jullie avonturen...

• 02 Juni 2009 - 07:52

Janny Wingens:

Onze korte vakantie in Duitsland zit er weer op. Het was heerlijk. Nog met een lekker vakantiegevoel wens ik jullie een hele fijne reis!!

• 04 Juni 2009 - 14:43

Diny:

Goeie reis en genieten!!

• 05 Juni 2009 - 06:13

Pieter Koers:

Tonny (en Rianne)

Bijzonder veel plezier in Marokko en tot over 3,5 week!

Groet,

Pieter

• 06 Juni 2009 - 13:56

Rob:

Hoi Tonny & Rianne,
    Een heel goede reis en veel plezier !

• 07 Juni 2009 - 17:10

Gert Kees:

Hoi Rianne en Tonny, Wij wensen jullie een hele fijne en mooie reis door Marokko. Het wordt waarschijnlijk weer een sprookje. Nu mijn examen achter de rug is gaan wij ook onze vakantie boeken. Heel veel pezier en groeten van ons. Gert Kees

• 07 Juni 2009 - 17:10

Gert Kees:

• 07 Juni 2009 - 17:27

Ma:

een fijne vacantie geniet er van liefs ma

• 07 Juni 2009 - 18:24

Ria Cox:

Tonny en Rianne,
    Misschien zijn jullie al in Marokko...maar toch een heel fijne en vooral plezierige vakantie toegewenst!!!!

• 08 Juni 2009 - 06:11

Stephanie:

Als het goed is zijn jullie er al. Geniet er lekker van en ik hoor de places you must have seen in Marokko snel he.

Greetz,
    Stephanie